OFERTE

MAGAZIN

DESPRE NOI

BLOG

search_button
cart_button
my_account_button

Honor Thy Label, poate următorul bestseller Dr. Bronner’s?

9 august 2021   /   
Publicat in: O lectie despre fiecare | Uncategorised   /   

Se poate spune că, luând în calcul consistența și densitatea etichetelor Dr. Bronner’s plus istoria sa pe cât de inedită pe atât de abundentă în repere, o carte despre iconicul brand nu este departe. Și, acum, într-adevăr, nu este. Este chiar aici. Honor Thy Label de Gero Leson (Dr. Bronner’s Vice President of Special Operations) tocmai ce a devenit disponibilă pe piața editorială americană.

A fost necesară însă o istorie de multe zeci de ani până a se ajunge aici, în tr-un an 2021 în care pe rețetele de la 1850-și-ceva și compania de la 1940-și-ceva s-au construit etică, inovații și prestigiu.

Cartea însă nu se referă atât la reputație sau la vânzări, cât la ceva drag sufletului și identității Bronner precum și, mai ales, o preocupare constantă – de-a lungul întregii sale istorii – pentru managementul acestuia. Motivația și rezultatele – în continuă perfecționare, diversificare și progres – căutării de practici de afaceri care să satisfacă de o manieră cât mai performantă ceea ce se numește the triple bottom-linepeople, planet and profit/oameni, planetă și profit. Plus, desigur, întreaga cale șerpuită, plină de neprevăzut, dezamăgiri, eșecuri, replieri, schimbări de tactică, reușite, satisfacții, pionierat, naivitate plus tenacitate, expertiză și scop. Un adevărat thriller de bio business, în care fair trade, organic și regenerativ nu sunt atât standarde, nici măcar atribute, cât personaje principale. Și unul în care, până la final, toate părțile implicate câștigă!

Lisa Bronner, nepoata fondatorului companiei de familie și vocea blog-ului Going Green with Lisa Bronner, ne oferă – celor din afara granițelor disponibilității cărții – posibilitatea de a-l auzi pe autor vorbind despre câteva dintre reperele muncii sale pentru extinderea profilului etic al Dr. Bronner’s. Mai precis, despre eforturile depuse pentru a stabili companii-soră care să aprovizioneze producția cu materii prime întrunind criteriile cele mai restrictive și înalt-calitative existente – la inițierea cărora au și contribuit – de echitate față de angajați, mediu și comunitate.

 

Pe parcursul interviului – și al cărții – devin evidente:

  •  calitatea profesională și umană a echipelor implicate.
  • faptul că pionierii deseori își doresc să împărtășească din bunele practici dezvoltate, pentru extinderea viziunii.
  • ideea că atunci când faci lucrurile conform propriilor priorități și ghidat de propriile țeluri, se pot înfăptui schimbări altfel ne-imaginate și ne-sperate
  • dăruirea, efortul, munca și perseverența presupuse merg cu mult dincolo de granițele tipicelor corporate social responsibility și, cu atât mai mult, greenwashing. 
  • realitatea că atunci când schimbarea vine din partea afacerilor – aparține, așadar, în mod organic fibrelor economiei și vieții în cele mai firești expresii – și nu din partea guvernelor sau ONG-urilor este cu atât mai valoroasă și mai sustenabilă.

Honor Thy Label. O carte recomandată de către romancierul și activistul Jonathan Safran Foer. Un parcurs și un business model descrise cu modestie și cunoaștere. Și o istorie în continuă dezvoltare a Dr. Bronner’s.

0 Comentarii

Gama de  produse Dr. Bronner’s este acum si in Romania!

Produse cu cele mai pure ingrediente organice si Fair Trade. Fara conservanti, detergenti sau agenti de spumare!

CATEGORII

CAUTA ARTICOLE

0
    0
    Cosul Tau
    Inca 230,00 lei si ai Livrare Gratuita!
      Aplica cupon